WYCIECZKA KLAS DRUGICH NA HALĘ BORACZĄ

20 września 2018 r. klasy drugie wybrały się na wycieczkę na Halę Boraczą. Wykorzystując piękną pogodę wyruszyliśmy ze Skałki czarnym szlakiem, by po godzinie dotrzeć do schroniska na Hali Boraczej. Najpierw udaliśmy się do bacówki Państwa Gruszków, gdzie nasz kolega Karol pokazał nam miejsce, w którym wyrabia się sery góralskie: pyszne oscypki, bundz czy bryndzę. Następnie przeszliśmy do schroniska, w którym czekały na nas przepyszne jagodzianki. Najedzeni, a także umorusani jagodami wyszliśmy na pole, by tam pobiegać, pobawić się w różne zabawy czy pograć w piłkę. Na zakończenie naszej wyprawy rozpaliliśmy ognisko, by upiec kiełbaski, a także oscypki, które przygotowała dla nas Pani Katarzyna Gruszka – mama Karolka, za co bardzo serdecznie dziękujemy! Najedzeni, wypoczęci, wybawieni radośnie wracaliśmy na Skałkę, by stąd autobusem dojechać bezpiecznie do domów. Wycieczka była wspaniała!!! Czekamy na następną J Uczniowie klas drugich ze swymi wychowawczyniami i opiekunami na wycieczce.   Zapraszamy na relację fotograficzną na stronę FB naszej szkoły:   https://www.facebook.com/spzabnica/